خواص قهوه گانودرما براي تيروئيد

 

برخي از متخصصان اين بيماري را ارثي مي دانند و برخي معتقدند كه علت آن مصرف بي رويه داروهاي شيميايي است. كمبود يد يكي از شايع ترين علل اين بيماري در سراسر جهان است. برخي از داروها نيز مي توانند باعث كم كاري تيروئيد شوند، مانند ليتيوم.

 

 

Ganoderma and thyroid coffee3
Ganoderma and thyroid coffee3

 

پركاري تيروئيد چيست؟

از طرفي پركاري تيروئيد (پركاري تيروئيد) به دليل توليد بيش از حد هورمون هاي تيروئيد در بدن ايجاد مي شود و علت آن مشابه كم كاري تيروئيد است. نمونه هايي از عوارض عبارتند از شرايطي مانند بيماري گريوز، آميودارون، پركاري تيروئيد و اختلالات تيروئيد. در اين حالت هورمون هاي t3 و t4 افزايش و سطح tsh كاهش مي يابد. در اين بيماري علاوه بر آزمايشات معمول خون، پزشك براي تعيين اندازه غدد و جامد يا مايع بودن آنها سونوگرافي نيز تجويز مي كند. علائم پركاري تيروئيد شامل كاهش وزن شديد، عصبي بودن، تحريك پذيري، افزايش تعريق، مشكل در بينايي و بي خوابي است. اين بيماري باعث تورم غدد گردن مي شود و مي تواند منجر به بزرگ شدن غده تيروئيد شود.

 

 

قارچ گانودرما و تيروئيد

گانودرما يكي از موثرترين و بهترين داروهايي است كه در دسترس همگان است. قارچ گانودرما لوسيدوم يك قارچ دارويي بومي شرق آسيا و داراي بافت چوبي است. اين قارچ در درمان بيماري هاي مختلف مانند سرطان كاربرد دارد و از ديرباز به عنوان اكسير جاودانگي شناخته مي شود.

 

 

New Ganoderma Supreme Coffee5
New Ganoderma Supreme Coffee5

 

 

گانودرما لوسيدوم يكي از محصولات پركاربرد امروزه در پزشكي است و محصولات مختلفي با استفاده از آن ساخته مي شود. اين قارچ يكي از محصولات كمياب در طبيعت است و بايد براي مصرف انبوه كشت شود.

قهوه گانودرما براي كم كاري تيروئيد با تنظيم و متعادل كردن متابوليسم بدن باعث بهبود عملكرد تيروئيد مي شود. اين قارچ با تنظيم سطح هورمون هاي T3 و T4 به درمان كم كاري تيروئيد و پركاري تيروئيد كمك مي كند. گانودرما همچنين انرژي بدن را بهبود مي بخشد و كسالت ناشي از اختلالات تيروئيد را از بين مي برد. از طرفي مصرف گانودرما گردش خون را تنظيم مي كند و بنابراين خون رساني به پوست بهتر مي شود و با كم آبي ناشي از بيماري هاي تيروئيد مقابله مي كند. از طرفي گانودرما اختلالات وزني ناشي از بيماري هاي تيروئيد را اصلاح مي كند.

 

Ganoderma and thyroid coffee
Ganoderma and thyroid coffee

 

 

همانطور كه اشاره كرديم خواص قهوه گانودرما براي تيروئيد در درمان غده تيروئيد تاثير فوق العاده اي دارد و با استفاده از اين گياه معجزه آسا مي توان از آن براي درمان كم كاري يا پركاري تيروئيد استفاده كرد. به عنوان مثال، فرد مبتلا به كم كاري تيروئيد معمولاً صبح ها احساس خستگي، بي حالي و كمبود انرژي مي كند كه با مصرف منظم گانودرما سطح انرژي در بدن افزايش يافته و علائم كم كاري تيروئيد كاهش مي يابد. . اين قارچ ها قسمت هاي مختلف بدن را تحت تاثير قرار مي دهند و به بيمار اين امكان را مي دهند كه بهتر با اين بيماري مبارزه كند. گانودرما را مي توان در طول روز استفاده كرد و اثرات مفيدي بر بدن دارد

 

ميزان و تاثير گانودرما بر غده تيروئيد

مقدار مصرف گانودرما در بيماري ها و گروه هاي سني مختلف متفاوت است و براي مصرف آن بايد با مشاوران مجرب مشورت كرد. ميزان مصرف اين قارچ معجزه آسا از چند ميلي گرم تا 100 گرم متغير است. اگر گانودرما لوسيدوم به طور منظم و با دقت به مدت 15-10 روز استفاده شود، اثرات مثبتي خواهد داشت و ممكن است فرد بهبود يابد. خوشبختانه اين قارچ به صورت قرص، پودر و عصاره موجود است كه افراد مي توانند بنا به در دسترس بودن از اين محصول استفاده كنند.

 

Ganoderma and thyroid coffee1
Ganoderma and thyroid coffee1

هنگام استفاده از قهوه فوري گانودرما احتياط كنيد

قارچ گانودرما لوسيدوم نوعي قارچ است كه خواص و فوايد زيادي دارد و همه افراد مي توانند از آن استفاده كنند. اگرچه اين گياه خواص زيادي دارد، اما در برخي موارد بايد با احتياط مصرف شود. به عنوان مثال مصرف همزمان گانودرما با برخي از داروهاي هورموني و فشار خون توصيه نمي شود و براي مصرف آن بايد با پزشك خود مشورت كنيد. همچنين مصرف زياد و طولاني گانودرما لوسيدوم مي تواند باعث كاهش فشار خون و كاهش قند خون شود و در اين زمينه بايد مراقب بود و از مصرف زياد اين گياه خودداري كرد.

New Ganoderma Supreme Coffee3

 

براي درمان كم كاري تيروئيد قهوه گانودرما بخريد

آيا قهوه گانودرما براي تيروئيد خوب است
متأسفانه گسترش محصولات تقلبي فرآوري شده با عصاره گانودرما و توزيع آنها در بازار مصرف داخلي يكي از بزرگترين مشكلاتي است كه مصرف كنندگان با آن روبه رو هستند و همين امر موجب شكايت هاي فراواني در اين زمينه شده است. بنابراين توصيه مي شود در خريد قهوه گانودرما اصل و باكيفيت دقت كافي را داشته باشيد و محصول مورد نظر خود را از مراكز فروش معتبر، نمايندگي هاي پخش مواد غذايي گانودرما برندهاي معتبر داخلي و خارجي و ساير فروشگاه هاي اينترنتي معتبر تهيه كنيد. كردها خريد صحيح و معتبر محصولات گانودرما بسيار مهم است و از بروز مشكلات و عوارض ثانويه پس از مصرف محصولات تقلبي، بي كيفيت و ارزان جلوگيري مي كند.

قهوه گانودرما و تيروئيد

يكي از مهمترين خواص شگفت ‌انگيز و موثر قهوه گانودرما تاثير بر كنترل و درمان بيماري هاي مربوط به غده تيروئيد از جمله كم كاري اوليه و ثانويه تيروئيد در جمعيت مبتلايان به اين عارضه است. مصرف منظم و اصولي اين محصول به عنوان يك مكمل دارويي در كنار درمان هاي اصلي اين عارضه، نويد بخش درمان‌ هاي موثري در اين زمينه بوده و توانسته است بخش اعظم از دغدغه هاي افراد مبتلا به كم كاري تيروئيد را مرتفع نمايد.

قهوه گانودرما به عنوان يك نوشيدني تاثير بسيار زيادي در تنظيم ميزان هورمون هاي تيروئيدي داشته و علائم باليني ناشي از كم كاري تيروئيد مانند دردهاي خفيف تا شديد عضلات به ويژه از عضلات پا، تورم شديد صورت، افزايش وزن بي رويه، كمبود انرژي و ميل به بي تحركي و پف آلودگي چشم ها و بسياري از علائم ديگر را بهبود خواهد بخشيد.

تحقيقات انجام شده خصوص تاثير قهوه گانودرما براي تيروئيد كم كار در بسياري از نمونه هاي حيواني و انساني نشان داده است كه اين تركيب قادر به متعادل نمودن ميزان هورمون هاي تيروئيدي در مصرف كنندگان بوده و به دليل تاثير مثبت بر مكانيسم هاي ترشح هورموني، از ايجاد و بروز تغييرات نامطلوب در اين مسير ممانعت خواهد نمود. متاسفانه امروزه بيماري هاي تيروئيدي از جمله كم كاري تيروئيد يكي از مشكلات رايج دره جمعيت آقايان و خانمها بوده و تاثيرات نامطلوبي بر فعاليت هاي روزمره افراد اعمال نموده است. از اين رو مصرف عصاره گانودرما در تركيب با قهوه به عنوان يك نوشيدني گوارا، قادر به كنترل بسياري از علائم مذكور بوده و يكي از درمان هاي مكمل نتيجه بخش و پرطرفدار در اين زمينه به شمار مي آيد.

خواص قهوه گانودرما براي تيروئيد


برچسب‌ها: ،

بازدید:

خواص قهوه گانودرما براي ام اس را بيشتر بشناسيد/09109483228

خواص قهوه گانودرما براي ام اس را بيشتر بشناسيد/09109483228

 

درمان ام اس
گرفتگي بافت هاي مختلف بدن را در اصطلاح و اختصار حروف لاتين MS يا همان بيماري ام اس مي گويند . اين عارضه يك بيماري التهابي محسوب مي شو كه در آن غلاف‌هاي ميلين سلول‌هاي عصبي در مغز و نخاع صدمه مي‌بينند. اين آسيب‌ديدگي امكان دارد در توانايي قسمت هايي از سيستم عصبي كه مسئوليتشان ارتباط دادن مي باشد هستند و مختل نموده و در نتيجه دليل پديد آمدن علامت ها و نشانه‌هاي پرشمار جسمي شود. عارضه ي ام اس به چند طريق پديدار مي شود و نشانه هاي عود بيماري در طول زمان بروز مي كند . ممكن است تا زمان به عود رسيدن بيماري به كل برطرف شود ولي مشكلات عصبي هميشگي از خود بر جاي بگذارد . با اينكه دليل بيماري هنوز به شكل دقيق يافته نشده ولي بيشتر علت آن را آسيب رساندن توسط سيستم ايمني بدن عنوان مي شود . عوامل ژنتيكي و همچنين دلايل محيطي مانند عفونت ها نيز مزيد به علت مي گردد . درماني براي عارضه وجود ندارد ولي محققان كانادايي دريافتند كه مي شود از حملات جديد بيماري جلوگيري نماييد . داروهايي براي درمان ام اس تجويز مي شود كه هر كدام خود عوارض جانبي به همراه دارد كه در اين ميان گانودرما به عنوان مكمل غذايي بيشترين تاثير را دارد بدون اينكه عوارضي براي مصرف كننده به همراه داشته باشد .

درمان ام اس

كنترل بيماري با گانودرما
گانودرما قارچ جان افزا لقب گرفته و به خاطر برخورداري از خواص پرشمار به پادشاه گياهان معروف شده است . گانودرما دو خاصيت اصلي دارد كه براي پيشگيري و درمان انواع بيماري ها موثر مي باشد . اول اينكه كبد را پاكسازي مي كند و سپس تقويت سيستم ايمني بدن مطرح مي شود كه گانودرما در اين دو زمينه بسيار مطرح و شناخته مي باشد و غالبا وظيفه ي اصلي گياه گانودرما در بدن اين دو عامل مي باشد . در خصوص بيماري ام اس و از آن جايي كه عدم تعادل سيستم ايمني بدن دليل ايجاد عارضه ي ذكر شده مي باشد گانودرما بنا به خواص خود كمك مي كند تا سيستم ايمني تقويت شده و تنظيم گردد و در نتيجه گانودرما باعث كنترل بيماري ام اس مي شود . ادغام گانودرما با قهوه سبب پديد آمدن نوشيدني فوق العاده و درماني شده است كه خود در چهار نوع به بازار عرضه گشته و با توجه به اينكه هر كدام خواص گوناگوني دارند هر كدام براي بهبود بيماري خاصي به عنوان مكمل پيشنهاد مي شود . گانودرما به دليل اينكه سرشار از ژرمانيوم مي باشد خون رساني را در بدن مصرف كننده سريع تر مي كند . اكسيژن را راحت تر به مغز مي رساند و تعادل را در بدن افزايش مي دهد . گانودرما كرتون طبيعي بوده و بافت هاي آسيب ديده بدن را ترميم مي كند . مدت زمان مصرف قهوه گانودرما براي بيماري ام اس در طول مدت زمان ۹ ماهه مي باشد و روزانه يك ساشه قهوه گانودرما سوپريم بعد از صبحانه و يك ساشه قهوه گانودرما موكا بعد از ناهار تجويز مي شود . سوپريم به دليل جنسينك موجود انرژي مضاعف به شخص مصرف كننده مي دهد و موكا نيز براي تنظيم سيستم ايمني بدن بيمار نقش اساسي را ايفا مي نماييد .

 

قارچ گانودرما كه به قارچ رِيشي نيز معروف است، يكي از قوي ترين قارچ هاي دارويي شناخته شده تا به امروز است. قارچ گانودرما لوسيدوم توانمندي بي همتايي براي افزايش كارايي سيستم ايمني بدن دارد و داراي پلي ساكاريد هاي ويژه اي است كه اثرات آنها بر DNA و RNA به اثبات رسيده است.

بر اساس تحقيق و پژوهش هاي صورت گرفته بر روي اين قارچ، مشخص شده است كه استفاده از اين قارچ در افزايش سلول هاي B و سلول هاي T مغز نقش موثري دارد. تاثيرات اين سلول ها در حفظ ايمني بدن بسيار مهم و قابل توجه است.

قارچ گانودرما در حفظ سلامت كبد و محافظت از آن نيز نقش مهمي دارد. از آنجايي كه اين قارچ معجزه گر و پر خاصيت در افزايش كارايي دستگاه ايمني و نيز حفظ سلامت كبد تاثير گذار است، استقبال زيادي از آن صورت گرفته است. گانودرما مي تواند سلامت عمومي بدن و زدودن سم ها از بدن را ضمانت كند. به همين جهت داروها و قرص هاي تجاري اين قارچ شگفت انگيز هم وارد بازار شده است.

بيماري ام اس چيست؟
بيماري MS نوعي بيماري خود ايمني است. به اين معني كه در اين بيماري، گلبول هاي سفيد بدن فرد سلول هاي خودي را مهاجم تصور كرده، به آنها حمله مي كنند و سلول هاي سالم را به اشتباه از بين مي برند كه اين امر سبب ايجاد مشكلات و دشواري هاي زياد براي فرد مبتلا مي شود. نه تنها تا به امروز علت اصلي ايجاد اين بيماري مشخص نشده است بلكه تا كنون معالجه قطعي براي آن يافت نشده، اگر چه برخي داروها ميتوانند علائم و گاهي پيشرفت آن را كنترل كنند.

در بيماري ام اس گلبول هاي سفيد و سيستم ايمني بدن، به سلول هاي عصبي دستگاه عصبي مركزي حمله كرده و باعث فلج شدن فرد مي شود. علائم اين بيماري ميتواند شامل بي حسي در برخي اندام ها، ضعف، بي حالي، سوزن سوزن شدن و … باشد. با افزايش درگير شدن اعصاب فرد با اين بيماري، اين علائم نيز بيشتر شده و ميتواند به فلج شدن وي بيانجامد. نابينايي، از دست رفتن اختيار ادرار و مواردي از اين دست ميتواند از تبعات ابتلا به اين بيماري باشد.

بسياري از داروهاي توليد شده براي اين بيماران، سعي در كم كردن قدرت سيستم ايمني بدن دارند به همين دليل مبتلايان به اين بيماري در معرض انواع بيماري هاي ويروسي و عفوني قرار مي گيرند. حتي كوچكترين سرماخوردگي مي تواند براي اين بيماران كابوس باشد.

تاثير قارچ گانودرما بر بيماري ام اس
قارچ گانودرما يكي از داروهاي گياهي است كه براي بهبود بيماري ام اس مورد استفاده قرار ميگيرد، اگرچه در مورد تاثيرات قارچ گانودرما بر روي بيماري MS نظرات متفاوتي وجود دارد و حتماً قبل از مصرف بايد با پزشك مشورت شود. اين قارچ به دليل تقويت سيستم ايمني بدن مي تواند بر روي اين بيماري تاثير منفي داشته باشد و بيماري را تشديد كند. لذا اكيداً توصيه ميكنيم از مصرف خودسرانه اين قارچ اجتناب نماييد.

گانودرما به دليل وجود پلي ساكاريد هاي خاص در آن، سبب ميشود تا سلول هاي ايمني خاصي در مغز توليد شود. به علاوه ويژگي هاي آنتي ويروسي و آنتي باكتريال آن باعث افزايش كارايي سيستم ايمني بدن مي شود.

درباره تاثير قارچ گانودرما لوسيدوم بر درمان ام اس، همانطور كه گفته شد اختلاف نظر هايي وجود دارد. اما در كل نمي توان اين قارچ را درماني قطعي براي مداواي بيماري MS دانست. اما توانايي كاهش علائم آن را دارد و اين امر سبب بالا رفتن كيفيت زندگي فرد مي شود.

خواص ضد التهابي قارچ گانودرما
يكي از اثرات قارچ گانودرما بر بيماري ام اس، برميگردد به ويژگي ضد التهابي آن است. قارچ گانودرما يك قارچ آداپتوژن ساز(Adaptogen) است. به اين معني كه با ايجاد تعادل در بدن مي تواند به سرزندگي و افزايش مقاوت آن كمك كند. اين متعادل سازي تاثير به سزايي بر سيستم ايمني بدن خواهد داشت و حملات به سلول هاي بدن را كاهش مي دهد و به اين ترتيب مي تواند از پيشرفت بيماري جلوگيري كند.

تاثير گانودرما بر استرس و افسردگي ناشي از بيماري
از طرفي مبتلايان به بيماري ام اس اغلب دچار استرس و افسردگي مي شوند. قارچ گانودرما با خاصيت انرژي زايي كه دارد موجب ايجاد آرامش و افزايش شادابي و حال خوش در افراد است. به جرات مي توان گفت در بيماري هاي سخت و اغلب بدون درمان، داشتن روحيه ي خوب و اعصابي آرام مي تواند يكي از مراحل اصلي روند بهبودي بيمار به حساب آيد. به طوريكه حتي اگر نتواند موجب درمان قطعي شود، مي تواند از پيشرفت آن جلوگيري كند.

تقويت عضلات و بافت هاي آسيب ديده توسط گانودرما
تحليل تدريجي عضلات يكي ديگر از مشكلاتي است كه مبتلايان به اين بيماري با آن دست و پنجه نرم مي كنند. مصرف قارچ گانودرما موجب ترميم بافت هاي از دست رفته شده و با داشتن ويتامين هاي كامل گروه B به بازسازي بدن كمك مي كند.

به طور كلي قارچ گانودرما درمان كامل اين بيماري به حساب نمي آيد. اثرات مصرف اين قارچ بر بيماري ام اس در محدوده ي بهبود وضعيت و شرايط روحي بيمار و تقويت بدن او در پيشگيري از ابتلا به بيماري هاي جانبي مي باشد. تا به امروز مطالعات جامعي در زمينه تاثير اين قارچ بر بيماري ام اس صورت نگرفته تا بتوان از اثرات مصرف گانودرما و يا تداخلات دارويي اين قارچ با داروهايي كه براي اين بيماري تجويز مي شود، صحبت كرد.

بنابراين مي توان مصرف قارچ گانودرما را به عنوان بخشي از رژيم غذايي و كمكي براي داروهاي اصلي در اين بيماري در نظر گرفت. قارچ گانودرما مي تواند زندگي را براي اين بيماران آسان تر كند و گاها از پيشرفت بيشتر علائم ناشي از اين بيماري جلوگيري كند.

چقدر گانودرما در روز ميتوانيم مصرف كنيم؟
براي آشنايي بيشتر مقاله نحوه مصرف قارچ گانودرما را مطالعه نماييد. به صورت كلي، توصيه مي شود كه از اين قارچ به ميزان كم و در دراز مدت استفاده شود. چرا كه تاثير اين روش بسيار بيشتر از اين حالت است كه مقدار زياد در مدت كوتاهي مصرف شود. از طرفي هنگام شروع مصرف بايد از مقادير كم شروع كرد و به تدريج ميزان آن را افزايش داد. متخصصان مصرف قارچ را تا يك سال و به صورت تدريجي بلامانع مي دانند.

بهتر است روزانه بين نيم تا يك و نيم قاشق مرباخوري از پودر اين قارچ استفاده شود. كه البته اين ميزان ميتواند به صورت يك روز در ميان مصرف شود. قارچ گانودرما مانند ساير قارچ هاي مديكال، مورد اطمينان است. با اين حال پيشنهاد مي شود براي مصرف آن با پزشك خود مشورت نماييد. به ويژه در دوران حاملگي، شيردهي اين موضوع از حساسيت بالاتري برخوردار است.

 

خواص قهوه گانودرما براي ام اس


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ۱ ]