بهترين زمان خوردن قهوه گانودرما/09109483228

بهترين زمان خوردن قهوه گانودرما

اگر مي خواهيد بدانيد بهترين زمان مصرف قهوه دكتر بيس گانودرما چه زماني است و چگونه از آن براي درمان مشكلات مختلف بدن استفاده كنيد؟ در اين مطلب به نكات جالبي در مورد استفاده صحيح و اوليه از اين محصول اشاره كرده ايم. در ادامه با كلامال همراه باشيد.

قهوه گانودرما يكي از جديدترين و جديدترين محصولات مورد استفاده در طب سنتي ايران است. اما اين محصول كه حاوي عصاره قارچ گانودرما مي باشد، سال هاست كه در طب سنتي شرقي مورد استفاده قرار مي گيرد و خواص بي نظيري براي بدن دارد، بنابراين افرادي كه قصد درمان مشكلات بدن خود را با قهوه گانودرما دارند، اين سوال مطرح مي شود كه بهترين زمان چه زماني است؟ قهوه گانودرما دكتر بيز بنوشيد؟

 

 

 

 

 

 

 

 

بهترين زمان مصرف قهوه گانودرما دكتر بيز

 

 

Ganoderma Coffee1

 

 

بي نظيري كه دارد مي تواند در درمان بيماري هايي مانند:

فوا گراس

چربي خون

كلسترول خون

قند خون

فشار شرياني

ايمني را تقويت مي كند

درمان ريزش مو

موثر در كاهش وزن و لاغري

تنظيم هورمون هاي بدن

درمان ناباروري در مردان و زنان

و بسياري موارد مفيد ديگر.

 

اما نحوه صحيح استفاده از اين محصول و زمان استفاده از آن مي تواند عامل اصلي افزايش بهره وري از خواص آن براي بدن باشد. بهترين زمان مصرف قهوه گانودرما زماني است كه با معده خالي هستيد. در شروع دوره هاي نوشيدن قهوه گانودرما بايد به مدت 10 روز يك ساشه از اين محصول را مصرف كنيد و به تدريج اجازه دهيد بدن به آن عادت كند.

 

Ganoderma latte coffee5
Ganoderma latte coffee5

 

بهترين زمان خوردن قهوه گانودرما براي لاغري

سپس مي توانيد دو بار در روز از اين قهوه استفاده كنيد و همانطور كه گفتيم مي توانيد اولين وعده ناشتا و وعده دوم را بين ساعت 16 تا 18 ميل كنيد و دليل آن هم اين است كه انواع قهوه باعث بي خوابي در بدن مي شود. كافه گانودرما در آخرين ساعات روز. اين به اين دليل است كه مي تواند باعث بي خوابي در بدن شما شود

همانطور كه مشاهده مي كنيد زمان نوشيدن قهوه دكتر بيس گانودرما بسيار مهم است زيرا در صورت مصرف نادرست محصول، اثربخشي و كارايي لازم و كافي براي درمان مشكلات سازمان را ندارد.
استفاده از اين محصول مي تواند خواص بدني منحصر به فرد و منحصر به فردي داشته باشد كه مي تواند سلامت كلي بدن شما را به ميزان قابل توجهي افزايش دهد. قهوه گانودرما مي تواند به طور قابل توجهي ايمني بدن را افزايش دهد و بدن شما را در برابر عوامل بيماري زا و ويروس هاي مختلف مقاوم كند.

 

Ganoderma Hot Chocolate10
Ganoderma Hot Chocolate10

 

 

بهترين زمان مصرف قهوه گانودرما براي لاغري

در مورد مصرف قهوه گانودرما و هر محصول ديگري بايد بدانيد كه در صورت استفاده بي رويه از اين محصولات ممكن است عوارضي براي شما به همراه داشته باشد. با توجه به اينكه قهوه يك نوشيدني كافئين دار است مي تواند باعث بي خوابي و بي خوابي شود.
وجود جينسينگ در قهوه فوري دكتر بيس گانودرما به طور چشمگيري انرژي بدن شما را افزايش مي دهد و همچنين به عنوان يك تقويت كننده و محرك مغز عمل مي كند.

بنابراين لازم است در مورد استفاده از آن در ساعات پاياني روز و در صورت سوء استفاده دقيق فكر كنيد تا بتوانيد تا حد امكان از اين محصول بهره مند شويد. همانطور كه گفتيم قهوه گانودرما را مي توان روزي يك ساشه با معده خالي مصرف كرد و اگر مي خواهيد از خواص آن براي ارگانيسم بيشتر بهره ببريد روزي دو تا سه ساشه كافي است و مي توانيد دومين ساشه را مصرف كنيد. قهوه را در اوايل بعدازظهر براي كاهش اثرات آن در هنگام خواب استفاده كنيد و مي توانيد از خواب راحت لذت ببريد.

 

 

Side effects of mocha coffee2
Side effects of mocha coffee2

بهترين زمان مصرف قهوه گانودرما

يكي از مهمترين سوالات مصرف كنندگان اين است كه چه مقدار قهوه گانودرما در روز مصرف كنيم؟ همانطور كه قبلا گفتيم يك ساشه از اين محصول براي 10 روز اول كافي است. اما در دهه دوم مي توانيد روزانه دو سال از اين محصول را مصرف كنيد. به خاطر داشته باشيد كه يك دوز از قهوه گانودرما را نبايد هدر داد. اگر اين محصول را به صورت تصادفي مصرف كنيد، قطعاً از عوارض قهوه رنج خواهيد برد

 

استفاده بيش از حد از محصولات كافئين دار مي تواند باعث بي قراري، عصبانيت و بي قراري شود. همچنين به خاطر داشته باشيد كه به دليل متعادل بودن قهوه گانودرما دليلي بر مصرف زياد آن نيست. از طرف ديگر، قهوه گانودرما با نرخ سه تا پنج بسته در روز مجاز است و به ياد داشته باشيد كه تنها دو كيسه در روز براي استفاده از تمام خواص آن كافي است.

 

New-Ganoderma-Supreme-Coffee6-333x300-min
New-Ganoderma-Supreme-Coffee6-333×300-min

 

اين تصور اشتباه است كه مصرف زياد اين محصول در طول روز مي تواند سرعت و قدرت درمان را افزايش دهد. به عنوان مثال، اگر بيش از دوز مجاز از يك خشك كننده استفاده كنيد، باعث تسريع در از بين رفتن عفونت نمي شود. همچنين به دليل خشكي در فضاي معده مي تواند باعث يبوست شود. محصولات حاوي كافئين را نبايد بي رويه مصرف كرد و همانطور كه گفتيم مصرف بيش از حد آنها در طول روز مي تواند عوارضي را به همراه داشته باشد.

 

و در آخر مطلبي كوتاه و مخنصر از سايت فال و خواب براي شما آورده ايم:

 

بهترين زمان مصرف قهوه گانودرما براي لاغري
قهوه حاوي كافئين است و گانودرما حاوي تركيبات خاصي است كه مي تواند به شما در مقابله با لاغري كمك كند

زيرا گانودرما مي تواند به عنوان سم زدايي بدن عمل كند تا همه سموم بدن را از بين ببرد،

بنابراين هميشه احساس تازه بودن و سرشار از انرژي خواهيد كرد.

چيز ديگري براي شروع روز شما وجود ندارد؛ يك فنجان قهوه گانودرما!

خواص گانودرما در لاغري به واسطه تاثير كاهشي بر ميزان اشتهاي افراد و پيشگيري از ميل به ريزه خواري،

نخستين تاثير مثبت بر كاهش وزن، لاغري و تناسب اندام را داشته

و معمولا به صورت افزودني در مواد خوراكي مختلفي در اختيار بازار مصرف قرار داده ميشود.

افزايش متابوليسم و سوخت و ساز سلول هاي ذخيره كننده چربي در نقاط مختلف بدن به ويژه شكم،

ران و باسن از ديگر اسم هاي ايجاد كننده كاهش وزن به واسطه قارچ ‌گانودرما بوده

و يكي از روش هاي لاغري بدون بازگشت و نسبتا دائمي به شمار مي آيد.

بهترين زمان مصرف قهوه گانودرما براي لاغري و چربي سوزي صبح ها بعد از صبحانه و سپس عصر ها بعد از عصرانه ميباشد

 

 

 

ايا قهوه گانودرما براي پيسي مفيد است؟

خواص قهوه گانودرما براي پيسي توسط گروهي از دانشمندان كره اي در يك مطالعه علمي مورد آزمايش قرار گرفت. آنها به اين نتيجه رسيدند كه مواد تشكيل دهنده قارچ گانودرما از تجديد سلول هاي ملانوما پشتيباني مي كند و فعاليت Trizone را كاهش مي دهد.

علت بيماري پيسكا هنوز ناشناخته است، اما دانشمندان مي گويند كه مردم به بيماري پيسكا از يك اختلال رواني يا بيماري خود ايمني مبتلا مي شوند كه در آن بدن آنتي بادي هايي مي سازد كه به ملانوسيت ها (سلول هايي كه رنگدانه ها را مي سازند) حمله مي كنند. يكي از خواص قارچ گانودرما دي پيسي تقويت سيستم ايمني بدن به دليل وجود اسيد گانودرما است.

 

 

بهترين زمان خوردن قهوه گانودرما


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ۱ ]