قهوه فوري لاته همراه با قارچ گانودرما

قهوه فوري لاته همراه با قارچ گانودرما

قهوه فوري لاته همراه با قارچ گانودرما ، عصاره جينسينگ ، قهوه عربيكا ، پودر شكر و كافي ميت

تعداد در بسته: ۲۰ ساشت ۲۰ گرمي

چگونگي استفاده: روزي ۱ ساشت از قهوه گانودرما لاته را در ۱ ليوان آب جوش خوب حل كرده و قبل از صبحانه ميل نماييد.

مصرف براي زنان باردار و شيرده ، افرادي كه پيوند اعضا داشته اند ، افرادي كه مشكلات قلبي و فشار خون بالا دارند با توصيه پزشك مجاز است.

ساخت كشور: ايران شركت دكتر بيز

يك ساشت از قهوه گانودرما لاته حاوي ۱۲ كيلو كالري انرژي ، قند ۲ گرم ، چربي ۰/۴ گرم ، نمك ۰/۰۰۵ گرم و اسيدهاي چرب ترانس ۰/۱ گرم مي باشد.

قارچ گانودرما ماده اصلي قهوه گانودرما لاته دكتر بيز
قارچ گانودرما ماده اصلي قهوه گانودرما سوپريم دكتر بيز

خريد قهوه گانودرما فوري سوپريم يك پيشنهاد عالي براي شما

كافه سوپريم تركيبي لذيذ از كافه اسپرسو و خامه است در واقع، كافه لاته يك واژه ايتاليايي براي شيرقهوه است.

خواص قهوه فوري سوپريم دكتر بيز همراه با قارچ گانودرما و جينسينگ ( قارچ گانودرما لوسيدوم يا قارچ جان افزا ):
درمان آكنه و جوش صورت

سم زدايي و پاك سازي بدن

تقويت سيستم ايمني بدن

جوان سازي پوست

تقويت و افزايش رشد مو و ناخن

درمان ريزش مو

كنترل ديابت و قند خون

افزايش متابوليسم و سوخت و ساز بدن و كمك به لاغري و كاهش وزن

ضد پيسي يابرص پوست

بهبود عملكرد غده ي تيروئيد

درمان سردردهاي شديد ميگرني

خاصيت ضد ويروسي جهت پيشگيري و درمان بيماري ايدز

افزايش تعداد گلبول هاي سفيد خون براي پيشگيري و درمان انواع سرطان

ضد استرس، اضطراب و افسردگي

كاهش كلسترول خون و نرمال كننده فشار خون

كاهش خطر ابتلا به بيماري هاي كبد مانند هپاتيت B، كبد چرب و سيروز كبدي

 

 

يكي از بهترين راهكارها براي كاهش وزن استفاده از قهوه سوپريم براي لاغري مي باشد. مطالعات زيادي روي تاثير گانودرما بر روي لاغري انجام شده است كه نتايج همه آنها نشان مي دهد كه قارچ گانودرما مي‌تواند به طور چشمگيري سوخت و ساز بدن را افزايش دهد و باعث شود تا بدن شما كالري بيشتري دفع كند. همچنين اين افزايش سوخت و ساز به شما كمك مي كند چنانچه از فعاليت هاي تركيبي براي كاهش وزن استفاده مي كنيد اثربخشي آنها بيشتر شود. به عنوان مثال چنانچه براي كاهش وزن و لاغري اقدام انجام ورزش هاي منظم و همچنين به كار گرفتن يك رژيم غذايي مناسب را داريد با استفاده از قارچ گانودرما تاثير اين فعاليت ها چندين برابر مي شود.يكي از بهترين راهكارها براي كاهش وزن استفاده از قهوه سوپريم براي لاغري مي باشد. مطالعات زيادي روي تاثير گانودرما بر روي لاغري انجام شده است كه نتايج همه آنها نشان مي دهد كه قارچ گانودرما مي‌تواند به طور چشمگيري سوخت و ساز بدن را افزايش دهد و باعث شود تا بدن شما كالري بيشتري دفع كند. همچنين اين افزايش سوخت و ساز به شما كمك مي كند چنانچه از فعاليت هاي تركيبي براي كاهش وزن استفاده مي كنيد اثربخشي آنها بيشتر شود. به عنوان مثال چنانچه براي كاهش وزن و لاغري اقدام انجام ورزش هاي منظم و همچنين به كار گرفتن يك رژيم غذايي مناسب را داريد با استفاده از قارچ گانودرما تاثير اين فعاليت ها چندين برابر مي شود.قهوه سوپريم و لاغري با آن بسيار ساده است و اين محصول مي تواند بدون داشتن هيچ گونه عوارض كاهش وزن تدريجي توام با حفظ كامل سلامتي بدن را براي شما به همراه بياورد. استفاده از اين فرآورده سبب مي‌شود تا سوخت و ساز سلولي در بدن شما افزايش پيدا كند و از اين رو اين امر مي‌تواند به افزايش متابوليسم بدن منجر شود در كاهش وزن و لاغري يكي از فاكتورهاي كليدي مي باشد.
چاقي علاوه بر بهم زدن فرم اندام شما مي تواند بدن شما را در خطر ابتلا به انواع بيماري‌ها مانند ديابت ، كبد چرب ، چربي خون و كلسترول خون قرار دهد .علاوه بر اين كساني كه دچار افزايش وزن مي‌ شوند طبع بدن آنها به شدت سرد مي‌ شود و كشش و ميل جنسي در آنها كاهش پيدا مي‌ كند.چنانچه شما دچار افزايش وزن شويد به دليل چربي و كلسترول بالا همواره احساس خواب‌ آلودگي داريد و همچنين اين موارد سبب مي شود تا عملكرد فكري شما تحت تاثيرات منفي افزايش وزن قرار گيرد.
تاثير قهوه سوپريم بر لاغريفوايد بي نظير قارچ گانودرما براي لاغري سبب شده است تا اين محصول به عنوان يك گزينه بسيار مناسب جهت كاهش وزن مورد استفاده قرار گيرد.امروزه قارچ گانودرما شناخته شده است و خواص بي نظير آن براي بسياري از اقشار جامعه آشنا مي باشد. شايد اگر چندين سال پيش در خصوص گانودرما صحبت مي‌ كرديم هيچ‌ كس اين محصول را نمي‌ شناخت و با خواص آن آشنايي نداشت. با مصرف روزانه يك تا سه گرم از قارچ گانودرما موجود در قهوه فوري سوپريم ميتوانيد از تمامي خواص گانودرما براي بدن بهره مند شويد.
موضوع ديگر در خصوص تاثير قهوه گانودرما سوپريم براي لاغري اين است كه اين محصول سبب مي شود تا مقاومت بدن به انسولين كاهش پيدا كند و همچنين اين فراورده يك اثر ضد التهاب قوي دارد .گانودرما براي افرادي كه رژيم غذايي پر چرب دارند مفيد است و با حفظ يكپارچگي روده به حفظ سلامت بدن كمك مي‌كند. همانطور كه مي دانيد يكي از مهمترين خطرات مصرف غذاهاي پر چرب ابتلا به سندروم متابوليك است كه گانودرما خطر ابتلا به اين سندروم را بسيار كاهش ميدهد.
قهوه فوري گانودرما سوپريم دكتر بيز
خواص قهوه سوپريم براي لاغرياز مهمترين تركيبات موجود در قهوه فوري سوپريم عصاره جنسينگ مي باشد. همانطور كه مي دانيد جنسينگ با افزايش سوخت و ساز بدن و كمك به چربي سوزي مي تواند يك كاهنده وزن بسيار موثر براي بدن به شمار مي رود. آنتي اكسيدان هاي موجود در جينسينگ مي تواند ايمني بدن شما را تا حد زيادي تقويت كنند و همچنين استفاده از قهوه فوري سوپريم نيم ساعت پيش از هر وعده غذايي سبب مي شود تا شما احساس سيري كاذب كنيد و با افزايش سوخت و ساز بدن و كاهش كالري ورودي به بدنتان بتواند مقدمات كاهش وزن را براي خود فراهم كنيد.
پلي ساكاريد هاي موجود در گانودرما خود خاصيت سم زدايي بسيار قوي از بدن دارد و همانطور كه مي دانيد اين مواد خاصيت درماني بسيار زيادي براي بدن دارند كه مي‌توانند باعث افزايش ايمني بدن شوند. همچنين چنانچه شما به مشكلات گوارشي مبتلا باشيد تركيبات موجود در قارچ گانودرما سبب مي شود تا دستگاه گوارش شما با بهبود عملكرد چشمگيري مواجه شود و خواهيد ديد كه به راحتي مي توانيد غذاها را هضم كرده و مشكلاتي مانند رفلاكس معده با مصرف قهوه فوري سوپريم درمان ميشوند.
قهوه سوپريم دكتر بيز براي لاغري مفيد است و اين محصول با دارا بودن عصاره قارچ گانودرما و جينسينگ مي تواند به افزايش سوخت و ساز بدن بسيار بسيار كمك كند.از در پاسخ به اين سوال كه آيا قهوه فوري سوپريم لاغر مي كند بايد بگوييم كه استفاده از اين محصول به تنهايي و بدون رعايت رژيم مناسب و انجام دادن فعاليت ورزشي هر چند ساده تاثير چشمگيري در كاهش وزن ندارد و شايد نهايتاً در يك ماه بتوانيد به ميزان يك كيلو كاهش وزن را تجربه كنيد. اما چنانچه از اين محصول در يك رژيم غذايي مناسب و همچنين انجام فعاليت ورزشي منظم استفاده كنيد ميتواند تاثير قهوه فوري سوپريم دكتر بيز براي لاغري را چندين برابر كند.
خريد و قيمت قهوه فوري سوپريم دكتر بيز براي لاغريقيمت انواع قهوه گانودرما در بازار با برند دكتر بيز ۳۴۰ هزار تومان مي باشد كه در سايت كالا مال اين محصولات با ۳۴ درصد تخفيف به قيمت ۲۲۰۰۰۰ تومان به فروش مي رسند. براي خريد قهوه فوري سوپريم اين مورد را در نظر داشته باشيد كه اين محصول ازرش  تك‌ تك ريال هايي كه بابت آن پرداخت ميكنيد را دارد.زيرا پس از استفاده از اولين ساشه از آن خواهد كه عملكرد فكري و روحي شما تا حد بسيار زيادي افزايش پيدا مي‌كند و انرژي بدن شما بيش از پيش بيشتر مي شود.
مصرف جينسينگ براي بهبود وضعيت روحي و افزايش حافظه بسيار موثر است و اين فراورده مي‌تواند در كاهش وزن و لاغري نيز بسيار موثر باشد. استفاده از قهوه گانودرما و پودر جينسينگ علاوه بر لاغري و كاهش وزن مي تواند مواردي مانند كبد چرب،چربي خون كلسترول خون و قند خون را به خوبي كنترل كند.علاوه بر موارد گفته شده گانودرما و جينسينگ هر دو حاوي آنتي اكسيدان هاي بسيار ضروري براي بدن هستند كه مي توانند منجر به جلوگيري از ابتلا به انواع سرطان ها و همچنين افزايش ايمني بدن شود .طبع اين فرآورده‌ها گرم است كه با تركيباتي مانند قهوه و شير خشك طبع قهوه فوري سوپريم تعادل شده است و همه افراد با هر نوع طبعي مي‌توانند از آن استفاده كنند.
 
نحوه و طريقه مصرف قهوه فوري سوپريم براي لاغريبا توجه به خواص بيشمار قهوه فوري سوپريم گانودرما براي لاغري چنانچه از اين محصول به صورت اصولي و نامنظم استفاده كنيد مشخصا نتايج چشمگيري از مصرف آن نخواهيد گرفت. بنابر اين اولين نكته در خصوص نحوه مصرف قهوه فوري سوپريم براي لاغري اين است كه اين محصول را به صورت منظم و روزانه استفاده كنيد و اجازه ندهيد تا چند روز بين آن وقفه بيفتد.همچنين چنانچه در طول دوره هاي كاهش وزن هستيد و به ميزان مورد نظر خود كاهش وزن را تجربه نكرده ايد در ميانه راه نبايد مصرف اين قهوه را قطع كنيد. مصرف قهوه سوپريم تا جايي كه به لاغري و كاهش وزن و سايز موردنياز خود برسيد بايد ادامه پيدا كند.

 https://aryokala.ir/how-to-consume-dr-biz-supreme-coffee/


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ۱ ]