خريد سير سياه دكتر بيز در اصفهان/09109483228

نحوه و زمان مصرف :

استفاده از سير سياه با شكم خالي و قبل از خوردن وعده‌هاي غذايي تاثير آن را بيشتر‌ مي‌كند. به اين منظور توصيه‌ مي‌شود روزانه بين ۱ تا ۳ عدد سير مصرف شود. همچنين از آن به عنوان طعم‌دهنده و چاشني در انواع غذاها استفاده‌ مي‌شود. گنجاندن اين محصول در وعده‌هاي غذايي به سلامتي شما كمك شاياني خواهد كرد.

 

موارد منع مصرف:

در صورت مصرف داروي ضد انعقاد با پزشك مشورت كنيد.

زنان باردار و خانم هايي كه نوزادان زير شش ماه دارند.

سير سياه در اصفهان از مواد بسيار پر مصرف مي باشد و از سير سياه در اصفهان براي درمان انواع بيماري هاي سخت و بدخيم استفاده هاي زيادي مي شود.

خريد و تهيه سير سياه در اصفهان

 

در اين مقاله قصد داريم در ارتباط با سير سياه در اصفهان و همچنين قيمت سير سياه در اصفهان مطالبي را براي شما عزيزان بازگو كنيم اميدواريم كه بتوانيم نظر شما را به اين مقاله جلب نماييم.

سير سياه چيست؟
در اين ارتباط بايد گفت كه سير سياه همانطور كه از اسمش پيداست سياه رنگ بوده و در واقع از تخمير همان سير معمولي در دما، حرارت و رطوبت معين دچار تخمير شده و تبديل به سير سياه مي شود كه داراي خواص دارويي بسيار زياد مي باشد. توجه داشته باشيد در تهيه ي سير سياه، سير معمولي را حدودا ۵۰ تا ۹۰ روز تحت درجه حرارت حدودا شصت تا هفتاد و هفت درجه ي سانتي گراد نگه داري مي كنند. در اين مدت سير دچار تخمير شده و رنگ و يك سري از خصوصيات آن دچار تغيير مي شود به گونه اي كه حالت ژله اي پيدا كرده و طعم شيريني را به خود مي گيرد همچنين بوي آن نيز بسيار تغيير كرده و با سير معمولي بسيار تفاوت پيدا مي كند.

از سير سياه در اصفهان به وفور به عنوان طعم دهنده و ادويه در غذا هاي مختلف استفاده مي شود، همچنين از آن به عنوان يك داروي ضد خواب و انرژي زا نيز استفاده مي كنند چرا كه اين داروي گياهي به علت وجود يك سري مواد در خود، متابوليسم بدن را افزايش داده و انرژي در دسترس بدن را افزايش مي دهد. جالب است بدانيد كه نخستين بار كره اي ها اين داروي گياهي را كشف كردند و از آن در نوشابه هاي انرژي زا نيز استفاده مي كنند.

كشور هاي بسياري وجود دارند كه مدتي است شروع به توليد و پرورش اين داروي بسيار مفيد و پرخاصيت كرده اند مانند كره جنوبي، ژاپن، تايلند و چين كه اين ماده را به عنوان غذاي سنتي استفاده مي كنند.

سير سياه در اصفهان

طي فرآيند تخمير علاوه بر اينكه خصوصيات ظاهري سير دچار تغيير مي شود، خصوصيات دروني و تركيبات سازنده ي آن نيز دچار تغيير مي شود به عنوان مثال ميزان آنتي اكسيدان آن بسيار بيشتر مي شود و اين امر باعث ايجاد خاصيت ضد سرطاني در سير مي شود به گونه اي كه بسياري از متخصصان و پزشكان طب سنتي اين سير را به عنوان يك داروي گياهي ضد سرطان معرفي كرده و براي بيماران تجويز مي كنند.

سير سياه به دليل خواص بسيار زيادي كه دارد به عنوان يك داروي گياهي ضد سرطان معرفي شده به گونه اي كه تقاضا براي توليد آن بسيار افزايش يافته است. سير سياه در اصفهان به وفور توليد مي شود و كساني كه تمايل به خريد و تهيه ي اين داروي گياهي بسيار ارزشمند و مفيد دارند مي توانند با مراجعه به سايت هاي معتبر اقدام به سفارش و خريد اين سير كرده و از آن استفاده نمايند.

خريد تلفني از طريق واتس آپ يا تماس تلفني 09101717765
1 بسته سير سياه دكتر بيز
پرداخت درب منزل قيمت : 190 هزار تومان

 

1 بسته سير سياه دكتر بيز
پرداخت آنلاين قيمت : 170 هزار تومان

 

2 بسته سير سياه دكتر بيز
پرداخت درب منزل قيمت : 380 هزار تومان

 

2 بسته سير سياه دكتر بيز
پرداخت آنلاين قيمت : 340 هزار تومان

 

3 بسته سير سياه دكتر بيز
پرداخت درب منزل قيمت : 570 هزار تومان

 

3 بسته سير سياه دكتر بيز
پرداخت آنلاين قيمت : 510 هزار تومان

 

خواص سير سياه
سير سياه در اصفهان يكي از مفيد ترين و پر خاصيت ترين دارو هاي گياهي به شمار مي‌رود كه بسياري از متخصصان و پزشكان طب سنتي براي درمان امراض گوناگون اين داروي بسيار مفيد را تجويز مي كنند.در اين بخش از مقاله قصد داريم به خواص بسيار مهم اين داروي ارزشمند اشاره كنيم پس با ما همراه باشيد.

سير سياه نسبت به سير معمولي خواص بسيار بيشتري را دارا مي باشد چرا كه اين سير داراي ماده ي آليسين به مقدار بسيار بيشتري نسبت به سير معمولي است كه دليل آن فرآيند تخميري مي باشد كه سير سياه طي مي كند.

از مهمترين خواص سير سياه مي توانيم به درمان بيماري هايي مانند قند خون و كبد چرب اشاره كنيم كه براي بسياري از بيماران مي‌تواند آزار دهنده باشد. همچنين اين دارو به كاهش فشار خون و كاهش وزن نيز كمك بسيار زيادي مي كند و از آن مي توانيم در درمان زود انزالي و نعوظ نيز استفاده كنيم همچنين اين دارو با افزايش متابوليسم در بدن و افزايش ايمني مي تواند خاصيتي ضد سرطان داشته باشد چرا كه داراي آنتي اكسيدان فراوان بوده و در كنار تمامي اين موارد به تقويت مو ها و جلوگيري از ريزش مو نيز كمك مي‌كند. از ديگر خواص سير سياه مي توانيم به كاهش دادن كلسترول و چربي خون و همينطور برطرف كردن مشكلات مربوط به دستگاه گوارش اشاره كنيم. سير معمولي هم بسيار موثر مي باشد و مي تواند برطرف كننده بسياري از بيماري‌هاي نام برده باشد اما سير سياه خواص بيشتري نسبت به سير معمولي دارد.

خريد سير سياه در اصفهان

براي خريد سير سياه شما عزيزان مي بايست به سايت هاي معتبر و يا عطاري ها و همين طور برخي از داروخانه هاي معروف سطح شهر خود مراجعه نماييد و محصول مورد نظر خود را سفارش دهيد كه در اين شرايط مربوط به بيماري كرونا، ما روش خريد اينترنتي را به شما توصيه مي‌كنيم.

فروش سير سياه در اصفهان

اصفهان چند سالي است كه به يكي از بزرگترين مراكز پرورش و توليد سير سياه تبديل شده است به گونه اي كه حتي نيمي از محصولات خود را به ساير كشور ها نيز صادر مي كند.

قيمت سير سياه در اصفهان

قيمت سير سياه در اصفهان بسيار مناسب مي باشد چرا كه اين كلانشهر يكي از بزرگترين مراكز كشت و پرورش سير سياه در ايران مي باشد و با اطمينان مي توان گفت يكي از بزرگترين مراكز صادرات سير سياه به كشور هاي همسايه نيز مي باشد.

طريقه ي توليد سير سياه
توليد سير سياه نيازمند تخمير سير معمولي در دما و رطوبت معين و كنترل شده مي باشد. در فرآيند تخمير سير معمولي تغيير رنگ داده و مقداري از سولفات خود را از دست مي دهد بعد از اين فرآيند سير معمولي به سير سياه تبديل شده و حاوي خواص دارويي بسيار زيادي مي شود. سير سياه علاوه بر اينكه در غذا هاي مختلف به عنوان طعم دهنده و ادويه مورد استفاده قرار مي گيرد، به عنوان يك داروي گياهي بسيار مفيد نيز توسط پزشكان طب سنتي براي بيماران مختلف با بيماري هاي گوناگون تجويز مي شود.

همان طور كه در بخش هاي قبلي اين مقاله گفته شد سير سياه در اصفهان به مقدار بسيار زيادي توليد مي شود، كساني كه تمايل به خريد و تهيه ي اين داروي گياهي بسيار ارزشمند دارند مي توانند به سايت هاي معتبر براي خريد اين دارو مراجعه كرده و آن را خريداري كرده و درب منزل تحويل بگيرند.

 

قطعا با سير سفيد اشنايي داريد و حداقل يك بار سير سفيد را مصرف كرده ايد، معمولا سير سفيد بوي خوبي ندارد و طعم تندي دارد. سير سياه بدون بو است و طعم ملس و ترش دارد!قطعا با سير سفيد اشنايي داريد و حداقل يك بار سير سفيد را مصرف كرده ايد، معمولا سير سفيد بوي خوبي ندارد و طعم تندي دارد. سير سياه بدون بو است و طعم ملس و ترش دارد!
نحوه تخمير شدن سير سفيد به سير سياه اينگونه است كه ابتدا سير سفيد را در دستگاه هاي مخصوص به مدت ۹۰ روز ( ۳ ماه ) نگهداري ميكنند و در طول اين مدت بين دماي ۶۰ تا ۹۰ درجه سانتي گراد نگه داري ميكنند.
سير سياه در طول اين مدت خواص بيشتري پيدا ميكند و بر طبق ازمايشات و تحقيقات انجام شده سير سياه خواص بسيار خوبي براي سلامتي بدن از جمله:
زود انزاليزگيل تناسليلاغريگوارشديابتيبوستو بسياري از موارد ديگر خواص بسيار خوبي را دارد.
سير تازه تقريباً ۶۳٪ آب ، ۲۸٪ كربوهيدرات (فروكتان ها) ، ۲.۳٪ تركيبات گوگردي ، ۲٪ پروتئين (آلييناز) ، ۱.۲٪ اسيد آمينه آزاد (آرژنين) و ۱.۵ درصد فيبر دارد.
يشنهاد ميكنيم اين مقاله را بخوانيدسير سياه دكتر بيز چه خواصي دارد؟سير سياه نسبت به سير خام تازه آن، آليسين كمتري دارد، اما آنتي اكسيدان ها و ساير تركيبات مفيد غلظت بيشتري دارد.
سير سياه به طور قابل توجهي فعاليت بيولوژيكي بسيار بالاتري از سير تازه دارد و اسيدهاي آمينه، پلي فنول ها و فلاونوئيدها در آن افزايش مي يابد.
سير سياه تركيب بيشتري به نام آليل سيتئين (S-Allylcysteine) دارد. آليل سيتئين به بدن در جذب آليسين كمك مي كند.(منبع)
سير سياه حاوي چيست؟ويتامين سيويتامين هاي B1 ، B2 ، B3 ، B6فولاتكلسيممنگنزمنيزيمفسفرروي (زينك)آهنچجوري سير سياه تهيه كنيم در اصفهان؟چجوري سير سياه تهيه كنيم در اصفهان؟چجوري سير سياه تهيه كنيم در اصفهان؟سير سياه را بايد از كمپاني دكتر بيز خريد كنيد، تمامي فرايند گفته شده در تهيه سير سياه توسط كمپاني دكتر بيز تهيه ميشود و معمولا سير سياه در بازار، به خصوص در عطاري ها فاقد هرگونه مجوز سازمان غذا و دارو و از جمله سيب سلامت است.
براي تهيه سير سياه دكتر بيز در اصفهان ميتوانيد از نمايندگي هاي دكتر بيز خريد كنيد، البته حتما توجه داشته باشيد كه از واسطه هاي بي نام و نشان خريد نكنيد چرا كه با قيمت هاي بسيار بالا به شما ميفروشند.
براي خريد سير سياه دكتر بيز ميتوانيد از همين بخش اقدام به خريد كنيد:
سير سياه دكتر بيزسير سياه دكتر بيز۱۹۵,۰۰۰ تومان
افزودن به سبد خريداگر نياز به مشاوره داريد، پشتيباني سايت به صورت رايگان در خدمت شماست، تمامي سوالات خودتان را درباره سير سياه دكتر بيز و همچنين خريد سير سياه دكتر بيز ميتوانيد با ما در تماس باشيد : ۰۹۳۳۴۴۳۸۴۷۵
قيمت سير سياه در اصفهانقيمت سير سياه دكتر بيز و محصولات دكتر بيز يكسان است و بر روي بسته بندي درج شده است، قيمت در حال حاضر سير سياه دكتر بيز بر روي بسته بندي ۱۹۵ هزار تومان است كه با تخفيف رسمي شركت ميتوانيد با قيمت مناسب تري از سايت خريد كنيد.
يشنهاد ميكنيم اين مقاله را بخوانيدسير سياه دكتر بيز براي لاغريخريد سير سياه دكتر بيز در اصفهانبراي خريد سير سياه دكتر بيز همانطور كه گفتيم ميتوانيد از سايت سفارش دهيد، اما اگر در خريد انلاين مشكلي داشتيد، ميتوانيد در واتس آپ ثبت سفارش كنيد. شماره واتس آپ خريد سير سياه در اصفهان : ۰۹۳۳۴۴۳۸۴۷۵
پس از ثبت سفارش بسته شما طي ۲ الي ۳ روز كاري به دست شما خواهد رسيد.
سير سياه دكتر بيز سالم است؟سير سياه دكتر بيز سالم است؟سير سياه دكتر بيز سالم است؟با توجه به فرآيند تخمير و پيري، دانشمندان ميگويند كه مزاياي سلامتي ذاتي سير به سادگي تقويت شده و از حالت اوليه خود بهبود مي‌يابد. با اين حال، داشنمندان هشدار مي دهد كه بيماراني كه از داروهاي رقيق كننده خون استفاده مي كنند، ممكن است بخواهند هنگام استفاده از سير سياه در رژيم غذايي خود محتاط باشند.
اگر از داروهاي رقيق كننده خون استفاده مي كنيد، سير خون را كمي بيشتر رقيق مي كند. اما اگر به آن حساسيت نداريد و هيچ نوع اختلال انعقادي خون نداريد، اينها تنها مواردي هستند كه دانشمندان به عنوان مضرات احتمالي يافته‌اند.
فوايد سير سياه براي سلامتي بسيار گسترده است.
سير سياه حاوي آنتي اكسيدان هاي بيشتري استآنتي اكسيدان ها موادي هستند كه از سلول هاي شما در برابر راديكال هاي آزاد (مولكول هايي كه در بسياري از شرايط مانند بيماري قلبي يا سرطان نقش دارند) محافظت مي كنند. (منبع)
سير سياه در نتيجه فرآيند تخمير دو تا سه برابر بيشتر از سير خام آنتي اكسيدان دارد.دانشمندان مي گويند: ( وقتي به آنتي اكسيدان ها نگاه مي كنيم، اين به محافظت از سلول هاي شما در برابر آسيب اكسيداتيو كمك مي كند. “حتي برخي مطالعات وجود دارد كه نشان مي دهد اين ماده داراي خواص ضد سرطاني است و مي تواند از كبد شما در برابر آسيب محافظت كند.)


 

https://aryokala.ir/sale-of-black-garlic-in-isfahan/


برچسب‌ها: ،

بازدید:

خواص هات چاكلت گانودرما دكتر بيز/09109483228

خواص قهوه گانودرما هات چاكلت و نحوه استفاده از آن
يكي از خواص قهوه گانودرما شكلات داغ دكتر بيز اين است كه استرس و اضطراب را از بين مي برد. يكي ديگر از خواص درماني هات چاكلت گانودرما بهبود عملكرد كبد است.

 

فوايد و خواص گانودرما هات چاكلت

هات چاكلت دكتر بيس گانودرما يكي از محبوب ترين نوشيدني ها در بين گروه هاي سني مختلف است. از خواص درماني هات چاكلت گانودرماي دكتر بيس مي توان به تنظيم فشار خون، كاهش خطر بيماري قلبي و بهبود گردش خون اشاره كرد. از ديگر خواص درماني هات چاكلت گانودرما مي توان به بهبود عملكرد كبد، بهبود عملكرد گوارشي، رفع استرس و اضطراب و… اشاره كرد كه هات چاكلت گانودرما را مي توان به صورت گرم يا همراه با يخ مصرف كرد.

 

Ganoderma latte coffee10
Ganoderma latte coffee10

هات چاكلت دكتر بيز گانودرما
از جمله نوشيدني هاي خوش طعم و مفيد مي توان به هات چاكلت اشاره كرد كه علاوه بر طعم لذيذ و بي نظير، خواص درماني مختلفي نيز دارد. هات چاكلت بدون كافئين است و براي تمام گروه هاي سني مناسب است. شكلات داغ دكتر بيز گانودرما يكي از شناخته شده ترين نمونه هاي اين نوشيدني در بازار است. خواص هات چاكلت دكتر بيس گانودرما بسيار گسترده است و اقشار مختلف جامعه اين نوشيدني خوشمزه را در منوي مهماني خود قرار داده اند.

 

يكي از تركيبات اصلي اين نوشيدني عصاره قارچ گانودرما است كه حاوي مواد مغذي براي بدن است و طعم بي نظير هات چاكلت دكتر بيس را مي دهد. مواد ديگر موجود در هات چاكلت گانودرما جو و عصاره كاكائو دكتر بيس است. يكي از ويژگي هاي هات چاكلت قارچ گانودرما سرعت تهيه اين نوشيدني است

 

 

خواص هات چاكلت گانودرما دكتر بيز
با توجه به فوايد هات چاكلت گانودرما، خريد و فروش اين نوشيدني سالم و خوشمزه هم اكنون پذيرفته مي شود. يكي از دغدغه هاي مصرف كنندگان هات چاكلت گانودرما اطلاع از خواص شكلات گانودرما پي است. در اينجا به برخي از خواص هات چاكلت گانودرما اشاره مي كنيم.

از خواص پودر شكلات داغ حاوي عصاره قارچ گانودرما مي توان به اثر تسكين دهنده اين نوشيدني داغ اشاره كرد. استرس رواني ناشي از فشارهاي كاري، مشكلات و … باعث اضطراب و گاهي افسردگي مي شود. هات چاكلت دكتر بيس گانودرما با تركيبات درجه يك ضد افسردگي است و به كاهش استرس و ايجاد آرامش كمك مي كند. همچنين بهترين نوشيدني براي رفع خستگي ناشي از فعاليت و اثر طولاني گانودرما هات چاكلت Dr.Bayes است.

 

از ديگر خواص هات چاكلت با قارچ گانودرما مي توان به ايجاد تمركز ذهني اشاره كرد كه به دليل وجود كاكائو در تركيب اين نوشيدني مفيد است. مواد تشكيل دهنده شكلات داغ دكتر بيز گانودرما با بهبود جريان خون و در نتيجه تقويت ذهن به بهبود عملكرد مغز كمك مي كند.

هات چاكلت گانودرما به دليل داشتن فيبر و آهن بالا و ويتامين C براي افراد مبتلا به كم خوني مناسب است. هات چاكلت گانودرما نيز حاوي مواد بسيار عالي است و به تقويت سيستم ايمني بدن كمك مي كند.

 

Ganoderma Hot Chocolate10
Ganoderma Hot Chocolate10

خطر سكته مغزي و حمله قلبي را كاهش دهيد
خواص درماني شكلات داغ گانودرما شامل تعدادي از عوامل از جمله كاهش خطر سكته مغزي و حمله قلبي است. يكي از اثرات مثبت مصرف منظم هات چاكلت گانودرما رقيق شدن خون است كه از لخته شدن خون در ديواره سرخرگ ها جلوگيري مي كند و خطر سكته قلبي را كاهش مي دهد. از ديگر فوايد هات چاكلت گانودرما مي توان به تنظيم فشار خون اشاره كرد. اختلال در فشار خون يكي از دلايل اصلي مشكلات قلبي است. بنابراين، مي توان با كمك غذاهاي مفيدي مانند شكلات داغ گانودرما به تنظيم فشار خون كمك كرد.

 

ساير خواص درماني شكلات داغ گانودرما
يكي ديگر از فوايد و خواص درماني قهوه گانودرما چاكلت كمك به بهبود عملكرد كبد است. بر اساس يافته هاي علمي هات چاكلت دكتر بيز، به دليل داشتن عصاره گانودرما، راه حل مناسبي براي درمان مشكلات كبدي از جمله بيماري كبد چرب است. از طرفي عصاره قارچ گانودرما خاصيت سم زدايي دارد، بنابراين مصرف هات چاكلت دكتر بيز گانودرما باعث بهبود كيفيت عملكرد كبد مي شود.

 

 

 

يكي ديگر از خواص درماني هات چاكلت گانودرما، اصل بهبود عملكرد دستگاه گوارش است و به همين دليل متخصصان تغذيه مصرف منظم آن را توصيه مي كنند. تركيبات شكلات داغ گانودرما نيز به هضم و جذب بهتر در سيستم گوارش كمك مي كند. يكي ديگر از اثرات مثبت خوردن هات چاكلت گانودرما توسط دكتر بائز، رفع مشكلات دسته بندي مانند يبوست است. با وجود فوايد و خواص فراوان هات چاكلت دكتر بيز گانودرما، نبايد اين نوشيدني مغذي را دست بالا گرفت.

يكي از موارد منع مصرف گانودرما گانودرماي شكلاتي دكتر براي زنان باردار و شيرده در نظر گرفته شده است. هات چاكلت گانودرما نيز به دليل شيريني زياد براي افراد ديابتي مناسب نيست.

 

Ganoderma Hot Chocolate3
Ganoderma Hot Chocolate3

نحوه مصرف گانودرما هات چاكلت
جداي از افزايش آگاهي در مورد خواص هات چاكلت گانودرما، نحوه مصرف هات چاكلت گانودرما نيز حائز اهميت است. شكلات هاي دكتر قابل سرو است. بيز گانودرما داغ داغ يا با يخ. يكي از مهم ترين نكات مصرف هات چاكلت گانودرما، استفاده منظم روزانه از اين نوشيدني خوشمزه و مفيد است. همانطور كه گفته شد، مصرف بيش از حد هات چاكلت گانودرما عوارض مختلفي از جمله مشكلات گوارشي دارد.

 

درانتها براي شما عزيزان مطلبي كوتاه از سايت سي سلامتي آورده ايم:

 

 

شكلات داغ و يا هات چاكلت، نوشيدني اي كه شايد عمر طولاني در هرم غذايي ما ايرانيان نداشته و با ارتباط با فرهنگ هاي خارجي بيشتر در دسترس همگان قرار گرفته است و امروزه كمتر كسي را مي توانيد بيابيد كه نداند شكلات داغ چيست. گذشته از فوايدي كه اين نوشيدني گرم و غليظ به تنهايي دارد، با تركيبات اضافي كه براي غني تر شدن آن صورت پذيرفته است مي توان آن را در ميان نوشيدني هاي دارويي طبقه بندي كرد. محصول جديدي كه علاوه بر لذت چشايي لذت سلامتي را نيز براي جسم شما به ارمغان خواهد آورد، اين محصول تحت عنوان شكلات داغ گانودرماي بيز در بازار در دسترس است. در ادامه با ما همراه باشيد.

 

 

خواص پودر شكلات داغ حاوي عصاره قارچ گانودرما


برچسب‌ها: ،

بازدید:

طريقه مصرف قهوه سوپريم دكتر بيز/09109483228

طريقه مصرف قهوه سوپريم دكتر بيز براي كاهش وزن استفاده كنيم؟
گانودرما خواص درماني بسيار متفاوتي دارد، اما نمي توان آن را به تنهايي مصرف كرد، به همين دليل است كه بسياري از شركت ها انواع مختلفي از اين قارچ از جمله قهوه گانودرما سوپريم را توليد و به بازار عرضه كرده اند. دانستن نحوه نوشيدن قهوه فوري سوپريم براي كاهش وزن براي خريداران اين قهوه بسيار مهم است. از اين رو در اين مقاله سعي شده است خواص و فوايد دارويي و درماني استفاده از اين قارچ و همچنين نحوه استفاده از قهوه فوري سوپريم براي كاهش وزن و نكاتي كه در ادامه مي آيد مورد توجه قرار گيرد. به آن مربوط مي شود.

 

New Ganoderma Supreme Coffee
New Ganoderma Supreme Coffee

نحوه مصرف قهوه فوري سوپريم دكتر بيز
گانودرما قارچي است كه روي تنه درختان يا بسترهايي با تخته هاي چوبي رشد مي كند. گانودرماي خشك شده بسيار سفت است و ذرات دارويي آن در كيتين غيرقابل هضم كپسوله شده است، بنابراين براي توليد چاي گانودرما بايد گانودرما را به مدت طولاني استنشاق كرد تا ذرات دارويي آن آزاد شود. گانودرما به خودي خود خوراكي نيست و بايد به اشكال مختلف فرآوري شود. قهوه گانودرما سوپريم يكي از بهترين محصولات گانودرما است.

 

New Ganoderma Supreme Coffee4
New Ganoderma Supreme Coffee4

طبق استانداردهاي اعلام شده توسط كارشناسان و متخصصان، هر فرد مي تواند 3 تا 5 گرم گانودرما در طول روز مصرف كند. البته استفاده از 15 گرم گانودرما براي درمان برخي بيماري ها نيز توصيه مي شود. نحوه استفاده از قهوه فوري سوپريم براي كاهش وزن به اين صورت است كه مقداري از آن را بايد با آب جوش مخلوط كرده و خوب مخلوط كنيد.

 

در مصرف قهوه گانودرما سوپريم به چه نكاتي بايد توجه كرد؟
با توجه به توصيه هاي نحوه مصرف قهوه گانودرما، افرادي كه مشكل معده ندارند، بهتر است قهوه گانودرما را براي جذب بهتر نيم ساعت قبل از صبحانه مصرف كنند.

از آنجايي كه گانودرما فشار خون را كاهش مي دهد و خون را رقيق مي كند، افرادي كه آسپرين يا هر رقيق كننده خون ديگري مصرف مي كنند بايد به مرور زمان در حين مصرف اين قهوه از داروهاي رقيق كننده استفاده كنند. زمان را قطع كن نحوه استفاده از قهوه سوپريم گانودرما براي تاثير بهتر گرم است، بنابراين به خريداران قهوه سوپريم گانودرما توصيه مي شود آن را گرم بنوشند.

 

New Ganoderma Supreme Coffee5
New Ganoderma Supreme Coffee5

هنگام مصرف قهوه گانودرما چه غذاهايي را نبايد خورد؟
با توجه به اصول و قوانين استفاده از قهوه گانودرما سوپريم، افرادي كه از اين قهوه براي درمان بيماري خود استفاده مي كنند، بهتر است از موادي مانند; به طور جدي از سويا، لبنيات، آجيل، ماهي، قند مصنوعي، گلوتن و ذرت خودداري كنيد.

 

 

 

 

قهوه گانودرما چاكلت

گانودرما هات چاكلت يك نوشيدني داغ است كه معمولا حاوي شكلات رنده شده يا آب شده، پودر كاكائو، شير يا آب داغ و شكر است.

شكلات داغ گانودرما بيز تركيبي خوشمزه از شكلات غليظ و گانودرما در يك نوشيدني خامه اي و خوشمزه است كه تمام خانواده از آن لذت خواهند برد.
كافئين ندارد و براي همه افراد بدون كافئين مناسب است. از بدن در برابر انواع بيماري هاي قلبي محافظت مي كند.
هات چاكلت قارچ گانودرما را مي توان گرم يا با يخ سرو كرد.

 

 

خواص قهوه گانودرما هات چاكلت

كاهش وزن و فرم دادن به اندام آرزوي بسياري از افراد به خصوص خانم ها است. امروزه انواع قرص لاغري براي افراد لاغري توسط شركت هاي داخلي و خارجي ساخته و طراحي مي شود و هر يك از اين شركت ها با استفاده از بهترين و به همان اندازه خوب محصولات در اين صنعت سعي در جلب رضايت و علاقه مصرف كنندگان دارند. برند معروف بهترين و منحصر به فرد ترين محصول لاغري، شكلات داغ قارچ گانودرما است.

 

طريقه مصرف قهوه قارچ گانودرما دكتر بيزطريقه مصرف قهوه قارچ گانودرما دكتر بيزنوشيدني قهوه ي گانودرما يكي از خوراكي هاي مفيد براي لاغري و تقويت بدن مي باشد. در اين ميان نوشيدني قهوه ي گانودرما محصول دكتر بيز كيفيت بسيار بالايي دارد.
آموزش مصرف نوشيدني قهوه ي گانودرما
 
امروزه روش هاي زيادي به منظور كاهش وزن و لاغري مورد استفاده قرار مي گيرد. يكي از روش هاي معتبر استفاده از قهوه ي گانودرما مي باشد. در ادامه ي اين مقاله نحوه مصرف قهوه فوري گانودرما وو خواص آن را بيان مي كنيم.
 نوشيدني قهوه ي گانودرماگانودرما يكي از قارچ هاي بسيار معروف و مفيد براي بدن مي باشد كه براي درمان بسياري از بيماري ها و همچنين تقويت بدن مورد استفاده قرار مي گيرد. نوشيدني قهوه ي گانودرما تركيبي از پودر قارچ گانودرما، شكر، مكمل قهوه و… مي باشد كه به نسبت خاص تركيب شده و به صورت ساشه هاي فوري ارائه مي شود. طريقه مصرف قهوه گانودرما دكتر بيز بسيار راحت مي باشد و كافيست تا يك ساشه از آن را در آب جوش حل كنيد و مصرف كنيد. مصرف روزانه نوشيدني حاوي گانودرما به شما كمك مي كند تا املاح و مواد معدني بسيار مهم موجود در اين قارچ به بدن شما تزريق شود و از مزاياي آن بهره مند شويد.
 
مزاياي استفاده از نوشيدني قهوه ي گانودرمااز آنجا كه طريقه مصرف پودر قهوه گانودرما بسيار آسان مي باش، افراد مي توانند روزانه اين نوشيدني مفيد را براي خود و خانواده شان آماده كنند. از مزاياي بسيار خوب نوشيدني قهوه ي گانودرما مي توان به رفع خستگي، تقويت حافظه، تقويت عروق قلبي، كمك به آرامش اعصاب، كاهش كلسترول خون، كمك به تامين املاح مورد نياز بدن، پيشگيري از سرطان، پيشگيري از ديابت، درمان فشار خون بالا،افزايش انرژي، كاهش التهاب و استرس، رفع آلزايمر و … مي باشد. همانطور كه مشاهده مي كنيد، مصرف اين نوشيدني باعث مي شود تا بسياري از مشكلاتي كه در طي روز با آنها دست و پنجه نرم مي كنيم و آرامش را از ما مي گيرند برطرف شوند. در ادامه مي خواهيم  طريقه و مقدار مصرف قهوه ي گانودرما در روز را به شما آموزش دهيم.
 
روش مصرف قهوه لاغري گانودرماطريقه مصرف قهوه قارچ گانودرما بسيار آسان مي باشد و براي تهيه نوشيدني قهوه ي گانودرما فقط كافيست يك عدد يا يك ساشه از قهوه ي گانودرما را در يك فنجان آب جوش كامل حل كنيد و سپس ميل كنيد. اين قهوه عوارضي ندارد و استفاده ي روزمره ي آن باعث نشاط و شادابي و البته كمك به كاهش چربي خون و لاغري مي شود. اگر قهوه ي گانودرما را قبل از غذا مصرف كنيد باعث كاهش اشتها مي شود و در نهايت مصرف آن در طول روز كمك مي كند تا متابوليسم بدن بالا باشد و چربي هاي انباشته شده در بدن شكسته و در نهايت علاوه بر كمك به كاهش وزن و كاهش چربي خون، باعث تامين انرژي بدن در طول روز شود، همين امر باعث مي شود تا شما احساس كسلي و خستگي نداشته باشيد و براي دريافت انرژي سمت خوراكي هاي شيرين و مضر نرويد.براي اين كه بتوانيد از مزاياي بالاي نوشيدني قهوه ي گانودرما بهره مند شويد بايد يك برنامه روزانه براي مصرف آن در نظر بگيريد.

 

 

طريقه مصرف قهوه سوپريم دكتر بيز


برچسب‌ها: ،

بازدید:

همه چيز درباره قهوه هاي گانودرما دكتر بيز اصل/09109483228

سلام عزيزان دل.خوشحالم كه ميتونم با شما در ارتباظ باشم و نظرات كارشناسانه ي شما عزيزان و ببينم.من درباره ي تنبلي تخمدان خيلي تحقيق كردم كه بهترين راه و پيدا كنيم براي درمانش ،يكي از بهترين مقالاتي كه خوندم و امتحان كردم نتيجه داد و براي شما ميذارم اينجا شما هم برين ببينين و نظر بدين

اينجا كليك كنينقهوه گانودرما نوعي نوشيدني به صورت پودر فوري است كه حاوي پودر قهوه و عصاره قارچي به نام «گانودرما» است. قارچ گانودرما خواص درماني دارد و به نام‌هاي «قارچ جان‌افزا»، «رِيشي» يا «لينگژي» هم شناخته مي‌شود. در ساخت اين قهوه از مواد ديگري مانند: شكر، مكمل قهوه و گياهان دارويي هم بهره مي‌برند. گفته مي‌شود كه اين قهوه‌ي جذاب هم مفيد است و هم علاوه‌بر مزاياي زيادي كه دارد در ترك و كم‌كردن قهوه‌ي مصرفي عادي به شما كمك مي‌كند. يعني ديگر قهوه عادي مصرف نمي‌كنيد، اما انرژي‌ مورد نياز از قهوه را، «گانودرما» در اختيارتان قرار مي‌دهد. تبليغات زيادي درباره‌ي مزاياي اين قهوه در رسانه‌ها مطرح مي‌شود، اما هنوز هيچ‌ يك از پشتوانه‌ي علمي برخوردار نيستند. در توليد قهوه «گانودرما» از تركيب دانه‌هاي قهوه تفت داده‌ شده و عصاره‌ي قارچ قرمز گانودرما استفاده مي‌شود. اين قهوه كه در قرن‌هاي متمادي در چين مورد استفاده بوده، به داشتن مزاياي فراوان هم شهرت داشته است.

 

چرا مردم از قهوه گانودرما استقبال مي‌كنند؟چرا مردم از قهوه گانودرما استقبال مي‌كنند؟طرفداران قهوه گانودرما مدعي هستند كه مصرف اين قهوه باعث افزايش ايمني بدن، كمك به كاهش وزن، رفع خستگي، تقويت حافظه، افزايش انرژي و بنيه، كاهش كلسترول، كاهش التهاب و استرس، معكوس‌كردن فرايند پيري و بهبود گردش خون مي‌شود. ضمن اينكه منبعي غني از آنتي اكسيدان است.
قهوه گاندورما - مزايا
خواص قهوه گانودرما چيست؟تا به امروز هيچ يك از دانشمندان، آزمايشي درباره‌ي اثبات خواص قهوه گانودرما انجام نداده‌اند. اما برخي پژوهش‌هاي مقدماتي نشان مي‌دهد كه اين قهوه مزايايي هم دارد. براي مثال در سال ۲۰۱۶، انتشار مقاله‌اي كه ۵ پژوهش درباره‌ي قارچ «گانودرما» را مرور كرده بود، نشان داد كه اين ماده مي‌تواند به عنوان جايگزيني براي درمان‌هاي سنتي استفاده شود. زيرا ظرفيت زيادي براي افزايش ميزان پاسخ‌گويي تومور و تقويت سيستم ايمني دارد. البته اين پژوهش كه در نشريه‌ي بنياد همياري كاكرين به چاپ رسيده بود، براي اثبات ادعاي خود به شواهد كافي دست پيدا نكرد و نتوانست اين قارچ را به عنوان درماني براي سرطان معرفي كند.
به‌طور كلي، پژوهش‌ها نشان مي‌دهند كه فوايد قهوه گانودرما براي بدن شامل موارد گوناگون است. در تحقيقي در سال ۲۰۰۶ به خواص قهوه گانودرما در جلوگيري از بيماري‌هاي مزمن (مثل پاركينسون و انواع ديابت) اشاره شده بود. البته ناگفته نماند كه مصرف قهوه اثرات ديگري نظير افزايش فشار خون (عامل اصلي ايجاد بيماري قلبي) را هم به همراه دارد.
هرچند گفته مي‌شود كه «گانودرما» به درمان فشار خون بالا و مشكلات قلبي كمك مي‌كند، اما مطالعه‌اي در سال ۲۰۱۵ كه آن هم در نشريه بنياد همياري كاكرين منتشر شد، نتوانست شواهدي براي اثبات اثرگذاري گانودرما در درمان عوامل خطرناك در ايجاد بيماري‌هاي قلبي-عروقي در افراد مبتلا به ديابت نوع دوم مطرح كند.
قهوه گاندورما - معايب
وجود مقادير زيادي آنتي‌اكسيدان در اين قهوه باعث تقويت سيستم ايمني مي‌شود و به اين دستگاه كمك مي‌كند تا با ويروس‌ها و باكتري‌ها بجنگد. طرفداران اين قهوه مدعي‌اند كه اين ويژگي‌ها باعث كاهش فشار خون بالا، تقويت كبد، رفع مشكلات ريوي و حمايت و حفاظت از سيستم تنفسي و گردش خون مي‌شود.مدعيانِ مفيدبودن اين قهوه مي‌گويند كه مصرف آن باعث پيشگيري از بيماري‌هايي مانند: ديابت، اختلالات شُش، بيماري‌هاي قلبي و حتي سرطان مي‌شود.گفته مي‌شود كه وجود برخي مواد در قهوه گانودرما به جريان‌افتادن اكسيژن در بدن كمك مي‌كند. در نتيجه، انرژي و توان بدن افزايش پيدا مي‌كند و از ميزان استرس هم كاسته مي‌شود. همه‌ي اين مزايا درحالي به وجود مي‌آيد كه هيچ‌ يك از عوارض مصرف قهوه عادي هم در فرد به وجود نمي‌آيد. تأثيري كه اين قهوه با ايجاد نشاط و حس سلامت در بدن به وجود مي‌آورد، باعث رفع مشكلات روحي و افسردگي مي‌شود.وجود ويژگي‌هاي آرامش‌بخشي قهوه گانودرما باعث رفع استرس است و به درمان اختلالات خواب هم كمك مي‌كند.اين قهوه خواص آرايشي هم دارد و براي رفع عيوب پوستي مانند:‌ آكنه، جاي زخم و خطوط هم مورد استفاده است و در رفع آسيب‌هاي ناشي از نور خورشيد هم كاربرد دارد. ضمن اينكه پوست را مرطوب و شاداب نشان مي‌دهد.قهوه گانودرما به تقويت حافظه، كاهش تنش و تقويت تمركز هم كمك مي‌كند و در درمان بيماري‌هاي دژنراتيو يا تباه‌كننده مانند: آلزايمر و زوال عقل كاربرد دارد.عوارض جانبي مصرف قهوه گانودرما چيست؟قهوه گاندورما - عوارض جانبي
راجع به مضرات اين ماده هم اطلاعات چنداني فعلا در دست نيست. اما امكان بروز عوارضي نظير: خشكي بيني، گلو و حالت تهوع با مصرف آن وجود دارد. اگر مايل هستيد كه قهوه «گانودرما» را امتحان كنيد، به‌ويژه اگر قرص فشار خون، داروي ضدانعقاد خون، داروي ضدپلاكت مصرف مي‌كنيد يا تحت درمان سرطان هستيد، حتما با پزشك خود درباره‌ي عوارض قهوه گانودرما صحبت كنيد.
يادتان باشد كه مصرف كافئين زياد باعث افزايش ضربان قلب و به‌هم‌ريختن نظم خواب مي‌شود. ضمن اينكه معده را اذيت مي‌كند و موجب برخي اختلالات رواني مانند ايجاد اضطراب هم مي‌شود. گزارش‌هاي زيادي از ابتلاي افراد به هپاتيت بعد از مصرف محصولات گاندورما ارائه شده است. يكي از اين محصولات عصاره‌ي قارچ گاندورما و قارچ بادامي بوده است. محصول ديگري كه باعث بروز هپاتيت شده بود، پودر قارچ گاندورما يا لينگژي بوده است. اين پودر هم موجب ابتلا به نوعي خطرناك و كشنده از هپاتيت است.
گزارش‌هاي ديگري هم وجود دارد كه براساس آنها، در مصرف اين قارچ بايد دقت فراواني به كار گرفته شود، زيرا امكان مسمويت با آن وجود دارد. از همه‌ي اينها گذشته، مكمل‌هاي رژيمي و گياهي از سوي سازمان جهاني غذا و دارو مورد تأييد نيستند و مصرف آنها توصيه نمي‌شود؛ زيرا آزمايش‌هايي كه روي داروهاي شيميايي انجام مي‌گيرد روي اين مواد انجام نمي‌شود. در بعضي موارد هم در محصولاتي كه با اين قارچ توليد مي‌شود، موادي به كار مي‌رود كه روي برچسب آنها عنوان نشده و همين باعث بروز عوارض جانبي مختلف مي‌شود.

 

 

https://aryokala.ir/product-category/dr-biz/ganoderma/


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ۱ ]