خواص قهوه گانودرما برای تیروئید

 

برخی از متخصصان این بیماری را ارثی می دانند و برخی معتقدند که علت آن مصرف بی رویه داروهای شیمیایی است. کمبود ید یکی از شایع ترین علل این بیماری در سراسر جهان است. برخی از داروها نیز می توانند باعث کم کاری تیروئید شوند، مانند لیتیوم.

 

 

Ganoderma and thyroid coffee3
Ganoderma and thyroid coffee3

 

پرکاری تیروئید چیست؟

از طرفی پرکاری تیروئید (پرکاری تیروئید) به دلیل تولید بیش از حد هورمون های تیروئید در بدن ایجاد می شود و علت آن مشابه کم کاری تیروئید است. نمونه هایی از عوارض عبارتند از شرایطی مانند بیماری گریوز، آمیودارون، پرکاری تیروئید و اختلالات تیروئید. در این حالت هورمون های t3 و t4 افزایش و سطح tsh کاهش می یابد. در این بیماری علاوه بر آزمایشات معمول خون، پزشک برای تعیین اندازه غدد و جامد یا مایع بودن آنها سونوگرافی نیز تجویز می کند. علائم پرکاری تیروئید شامل کاهش وزن شدید، عصبی بودن، تحریک پذیری، افزایش تعریق، مشکل در بینایی و بی خوابی است. این بیماری باعث تورم غدد گردن می شود و می تواند منجر به بزرگ شدن غده تیروئید شود.

 

 

قارچ گانودرما و تیروئید

گانودرما یکی از موثرترین و بهترین داروهایی است که در دسترس همگان است. قارچ گانودرما لوسیدوم یک قارچ دارویی بومی شرق آسیا و دارای بافت چوبی است. این قارچ در درمان بیماری های مختلف مانند سرطان کاربرد دارد و از دیرباز به عنوان اکسیر جاودانگی شناخته می شود.

 

 

New Ganoderma Supreme Coffee5
New Ganoderma Supreme Coffee5

 

 

گانودرما لوسیدوم یکی از محصولات پرکاربرد امروزه در پزشکی است و محصولات مختلفی با استفاده از آن ساخته می شود. این قارچ یکی از محصولات کمیاب در طبیعت است و باید برای مصرف انبوه کشت شود.

قهوه گانودرما برای کم کاری تیروئید با تنظیم و متعادل کردن متابولیسم بدن باعث بهبود عملکرد تیروئید می شود. این قارچ با تنظیم سطح هورمون های T3 و T4 به درمان کم کاری تیروئید و پرکاری تیروئید کمک می کند. گانودرما همچنین انرژی بدن را بهبود می بخشد و کسالت ناشی از اختلالات تیروئید را از بین می برد. از طرفی مصرف گانودرما گردش خون را تنظیم می کند و بنابراین خون رسانی به پوست بهتر می شود و با کم آبی ناشی از بیماری های تیروئید مقابله می کند. از طرفی گانودرما اختلالات وزنی ناشی از بیماری های تیروئید را اصلاح می کند.

 

Ganoderma and thyroid coffee
Ganoderma and thyroid coffee

 

 

همانطور که اشاره کردیم خواص قهوه گانودرما برای تیروئید در درمان غده تیروئید تاثیر فوق العاده ای دارد و با استفاده از این گیاه معجزه آسا می توان از آن برای درمان کم کاری یا پرکاری تیروئید استفاده کرد. به عنوان مثال، فرد مبتلا به کم کاری تیروئید معمولاً صبح ها احساس خستگی، بی حالی و کمبود انرژی می کند که با مصرف منظم گانودرما سطح انرژی در بدن افزایش یافته و علائم کم کاری تیروئید کاهش می یابد. . این قارچ ها قسمت های مختلف بدن را تحت تاثیر قرار می دهند و به بیمار این امکان را می دهند که بهتر با این بیماری مبارزه کند. گانودرما را می توان در طول روز استفاده کرد و اثرات مفیدی بر بدن دارد

 

میزان و تاثیر گانودرما بر غده تیروئید

مقدار مصرف گانودرما در بیماری ها و گروه های سنی مختلف متفاوت است و برای مصرف آن باید با مشاوران مجرب مشورت کرد. میزان مصرف این قارچ معجزه آسا از چند میلی گرم تا 100 گرم متغیر است. اگر گانودرما لوسیدوم به طور منظم و با دقت به مدت 15-10 روز استفاده شود، اثرات مثبتی خواهد داشت و ممکن است فرد بهبود یابد. خوشبختانه این قارچ به صورت قرص، پودر و عصاره موجود است که افراد می توانند بنا به در دسترس بودن از این محصول استفاده کنند.

 

Ganoderma and thyroid coffee1
Ganoderma and thyroid coffee1

هنگام استفاده از قهوه فوری گانودرما احتیاط کنید

قارچ گانودرما لوسیدوم نوعی قارچ است که خواص و فواید زیادی دارد و همه افراد می توانند از آن استفاده کنند. اگرچه این گیاه خواص زیادی دارد، اما در برخی موارد باید با احتیاط مصرف شود. به عنوان مثال مصرف همزمان گانودرما با برخی از داروهای هورمونی و فشار خون توصیه نمی شود و برای مصرف آن باید با پزشک خود مشورت کنید. همچنین مصرف زیاد و طولانی گانودرما لوسیدوم می تواند باعث کاهش فشار خون و کاهش قند خون شود و در این زمینه باید مراقب بود و از مصرف زیاد این گیاه خودداری کرد.

New Ganoderma Supreme Coffee3

 

برای درمان کم کاری تیروئید قهوه گانودرما بخرید

آیا قهوه گانودرما برای تیروئید خوب است
متأسفانه گسترش محصولات تقلبی فرآوری شده با عصاره گانودرما و توزیع آنها در بازار مصرف داخلی یکی از بزرگترین مشکلاتی است که مصرف کنندگان با آن روبه رو هستند و همین امر موجب شکایت های فراوانی در این زمینه شده است. بنابراین توصیه می شود در خرید قهوه گانودرما اصل و باکیفیت دقت کافی را داشته باشید و محصول مورد نظر خود را از مراکز فروش معتبر، نمایندگی های پخش مواد غذایی گانودرما برندهای معتبر داخلی و خارجی و سایر فروشگاه های اینترنتی معتبر تهیه کنید. کردها خرید صحیح و معتبر محصولات گانودرما بسیار مهم است و از بروز مشکلات و عوارض ثانویه پس از مصرف محصولات تقلبی، بی کیفیت و ارزان جلوگیری می کند.

قهوه گانودرما و تیروئید

یکی از مهمترین خواص شگفت ‌انگیز و موثر قهوه گانودرما تاثیر بر کنترل و درمان بیماری های مربوط به غده تیروئید از جمله کم کاری اولیه و ثانویه تیروئید در جمعیت مبتلایان به این عارضه است. مصرف منظم و اصولی این محصول به عنوان یک مکمل دارویی در کنار درمان های اصلی این عارضه، نوید بخش درمان‌ های موثری در این زمینه بوده و توانسته است بخش اعظم از دغدغه های افراد مبتلا به کم کاری تیروئید را مرتفع نماید.

قهوه گانودرما به عنوان یک نوشیدنی تاثیر بسیار زیادی در تنظیم میزان هورمون های تیروئیدی داشته و علائم بالینی ناشی از کم کاری تیروئید مانند دردهای خفیف تا شدید عضلات به ویژه از عضلات پا، تورم شدید صورت، افزایش وزن بی رویه، کمبود انرژی و میل به بی تحرکی و پف آلودگی چشم ها و بسیاری از علائم دیگر را بهبود خواهد بخشید.

تحقیقات انجام شده خصوص تاثیر قهوه گانودرما برای تیروئید کم کار در بسیاری از نمونه های حیوانی و انسانی نشان داده است که این ترکیب قادر به متعادل نمودن میزان هورمون های تیروئیدی در مصرف کنندگان بوده و به دلیل تاثیر مثبت بر مکانیسم های ترشح هورمونی، از ایجاد و بروز تغییرات نامطلوب در این مسیر ممانعت خواهد نمود. متاسفانه امروزه بیماری های تیروئیدی از جمله کم کاری تیروئید یکی از مشکلات رایج دره جمعیت آقایان و خانمها بوده و تاثیرات نامطلوبی بر فعالیت های روزمره افراد اعمال نموده است. از این رو مصرف عصاره گانودرما در ترکیب با قهوه به عنوان یک نوشیدنی گوارا، قادر به کنترل بسیاری از علائم مذکور بوده و یکی از درمان های مکمل نتیجه بخش و پرطرفدار در این زمینه به شمار می آید.

خواص قهوه گانودرما برای تیروئید


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ]